Zaostřeno na oční linky

Krásný den, milé čtenářky.

Už nějaký ten pátek přemýšlím nad tím, co je naprostou nesmrtelnou klasikou v líčení. Nakonec jsem došla ke dvěma závěrům. První nesmrtelnou klasikou je rudá rtěnka a tou druhou oční linka. Věřím tomu, že spousta z vás bude mít jiný názor, ale určitě se najde i pár příznivců, kteří budou souhlasit. A právě pro ně bude dnešní článek zajímavý. Dnešní článek bude totiž zaostřený na tužky a linky na oči. A v závěru článku mám pro vás menší překvapení.
Bývaly doby, kdy jsem ve své sbírce měla jednu jedinou černou tužku na oči, a tím to haslo. Poté se má sbírka začala rozrůstat. Dnes to vypadá tak, že doma mám 13 kousků, u rodičů dalších 6 a moje cestovní taštička hlásí počet 3 kusů. Aktuálně se nacházím v Plzni, což znamená, že se v článku budu zmiňovat pouze o těch třinácti kouscích, které mám po ruce. 
Ve své sbírce mám pouze linky a tužky, které jsou cenově dostupné a dají se bez problému sehnat v českých nebo německých drogeriích. Pouze jeden kousek je objednaný z eshopu. 
Když jsem se tak zadívala na finální fotku, došlo mi, že jsem specificky zaměřená na odstíny modré, zelené a černé. Je to paradox, neboť bývaly doby, kdy jsem nevyšla z drogerie bez zlaté automatické tužky od Essence.
DNES BUDU MLUVIT O TĚCHTO ODSTÍNECH:

1) Gelové linky Rimmel Kate v odstínu 005 Emerald
2) Fix Cat eyliner Miss Sporty v odstínu 004 Miaowww green
3) Tužka Manhattan X-Treme last eyeliner
4) Tužka Essence Long lasting eye pencil v odstínu 01 Black fever
5) Tužka Essence Long lasting eye pencil v odstínu 09 Cool down
6) Jumbo tužka Rimmel Scandaleyes  v odstínu 009 Blamed blue
7) Tužka Essence Kajal pencil v odstínu 20 Scream green 
8) Tužka Essence Kajal pencil v odstínu 15 Behind the scenes
9) Tužka Essence Effect long lasting v odstínu 03 Steel smurf
10) Tekuté linky Gabriella Salvete Liquid eyeliner v odstínu 01 Black
11) Tekuté linky Essence Beach cruisers waterproof v odstínu 02 Keep calm and go to the beach (mám doma 2x)
12) Tekuté linky E.l.f.  v odstínu black




Gelové linky Rimmel absolutně zbožňuji. Původně jsem je kupovala pouze kvůli maškarnímu plesu, kdy jsem byla za elfa a potřebovala zelené linky, kterými bych si předkreslila líčení, ale ples skončil a já se do nich absolutně zamilovala. Linky jsou v plastovém kulatém kalíšku, díky čemuž se štětcem krásně nabírají (já používám štětec na linky od Essence). V balení byl i "provizorní štěteček", který je ale příšerný a nedá se absolutně použít. Konzistence linek je na první pohled tuhá, ale jakmile zaboříte štěteček, tak se změní v krásně máslovou konzistenci, která se velice dobře nabírá a stejně jednoduše se na víčko i aplikuje. Linky krásně kloužou, nijak se necuckovatí, ani nevytvářejí prázdná místa při tahu štětcem. Aplikace je rychlá a snadná. Barva emerald je naprosto božská. Během týdne použiji tyhle linky minimálně 4x a aktuálně jsou mými nejoblíbenějšími, i přesto, že nejsou černé. V DM je na ně velice často akce za 99,-. Rozhodně doporučuji!


Linky v podobě fixu od MS byly mým absolutním oblíbencem do doby, než jsem si zamilovala Rimmel Kate. K tomuto fixu se váže historka, kdy jsem si šla pro černé linky a odešla se zelenými jen proto, že nějaký chytrák dal na zelené linky špatné víčko s nápisem Black. Takže jaké to bylo překvapení, když jsem si prvně namalovala linky a ony byly zelené! Každopádně tento fix (Cat´s eyeliner) se již nedá sehnat. V sortimentu Miss sporty najdete nové řady, fixy s novým jménem, ale co si budeme povídat...obsah je stále stejný. Fix můžu rozhodně doporučit. Hrot fixu je dlouhý tak akorát a při aplikace se nijak neohýbá a krásně drží. Linka se tak dá namalovat jedním souvislým tahem. Práce s fixem je přesná, rychlá a snadná. Linka je voděodolná a výdrž je senzační. Bez problému vydrží celý den, aniž by se pohnula. Fixy rozhodně doporučuji všem začátečnicím. Cena těchto fixů MS se pak pohybuje kolem cca 70,-.


Tuto vysouvací tužku značky Manhattan jsem si kupovala v německé DM drogerii. Značku mám velmi ráda, vyhovují mi zejména jejich laky na nehty a balzámy na rty. Bohužel tužka na oči mi vůbec nesedla. Dodnes nevím, zda je to samotným obsahem produktu, nebo pouze tím, že konkrétně můj kus je vadný. Nejprve pozitiva. Tato tužka má krásnou černou barvu. Opravdu úžasnou. Ale... Vůbec mi nefunguje ten vysouvací mechanismus. Tužka jde vysunout s velkou námahou pouze o kousek, a jakmile ji lehce opřete o víčko, hned se zasune. Namalovat si tedy linku je prakticky nemožné. Víc říct není třeba. Tužku jsem použila cca 3x, protože prostě nemám trpělivost ji neustále přemlouvat, ať zůstane vysunutá.




Na řadu přicházejí mí oblíbenci. Tužky z řady Longlasting jsem vyzkoušela snad všechny. K této řadě se vracím neustále a každý z odstínů, který mi prošel rukami jsem doma měla minimálně 2x. Aktuálně mám u sebe z této řady pouze dvě tužky, protože zbytek mám u rodičů. K této řadě řeknu snad jen jedno slovo, a to ANO! Tužka jde krásně vysunout, nezajíždí zpět. Konzistence hrotu je krémová a dobře se s ní kreslí (na víčku nedřou). Vydrží bez problému celý den, aniž by se obtiskla. Barevná škála, kterou Essence nabízí je také skvělá a určitě si vybere každý. Černá je opravdu černá a modrá je opravdu modrá - pigmentace velice slušná. Tužka se dá použít jak na klasickou, tak vodní linku. Essence tyto tužky nabízí za cca 50,-. Rozhodně rozumná investice, pokud hledáte kvalitní automatickou tužku z drogerie.


Na řadu přicházejí další tužky Essence, a to tentokrát kajalové verze automatických tužek. Bohužel tyhle tužky mě nijak neoslovily. Za prvé nemám (vyloženě nesnáším)  ořezávací tužky, a za druhé ani výdrž není tak dobrá. I kdybych vlastnila ořezávátko mistra světa, tak mi tyhle tužky nikdy dlouho nevydrží. Hroty se mi hned rychle zlomí, párkrát ořežu a hned je půlka produktu pryč. Tužky jsou až příliš měkké a na víčku dřou. Aplikace také není žádná sláva a namalovat alespoň slušnou linku mi dá zabrat. Takže za mě rozhodně ne. Palec nahoru zvedám pouze za širokou škálu barev, které jsou na výběr, a také za cenu. Ale jinak mě tyhle tužky nijak neoslovily. Určitě si další nekoupím.


Jumbo tužky jsou přesně tím případem, kdy mě velice mrzí, že 90% z nich se vyrábí ořezávacích. (na fotce mám zrovna pahýl, protože jsem ořezávátko někam založila...znáte to). Zrovna u těchto tužek bych preferovala ten automatický výsuvný mechanismus. Konkrétně tato jumbo od Rimmelu je božská. Mám ve sbírce téměř všechny produkty z řady Scandaleyes a jsem z nich nadšená. Když jsem poprvé vyzkoušela tuto tužku, musela jsem jí hned koupit i nejlepší kamarádce, která z ní byla nadšená stejně jako já. Odstín, který vlastním, je absolutní pecka. Tahle barvička je tak krásná, že nemám slov. Navíc tyhle jumbo tužky se dají krásně použít i jako podklad pod oční stíny a konkrétně s těmito Rimmel, bez problémů stíny nahradíte. I přesto, že nebudete mít tužku na 100% ořezanou, dá se s ní bez problémů namalovat úzká linka. Tužka na víčku krásně klouže a nijak nedře. Výdrž sice není celodenní, ale jinak nemá absolutně žádnou chybu.


Další kajalovou tužkou je Effect od Essence. O téhle tužce můžu říct naprosto to stejné, co základní řadě kajalových tužek, viz. příspěvek výše. Nevyhovuje mi. Velice mě to mrzí, protože pigmentace je skvělá, barvička je božská, ale...
aplikace je pro mě zcela nevyhovující. Takže za mě rozhodně ne. Věřím, že spoustě z vám, bude vyhovovat, ale můj šálek kávy to není.








Tekuté linky Gabriella Salvete jsou tím menším zlem z těch dvou černých tekutých linek, které vlastním. Tekuté linky mi vyhovují, ale najít skutečně kvalitní, je těžké. Tyto linky mají krásnou černou barvu - pigmentace je parádní. Bohužel hrot je příliš silný a při nabírání barvy se nabalí barvou až moc a na konci se vytvoří "krusta". Když hrot lehce otřu o víčko, barvu si opět setřu. Navíc hrot je příliš tvrdý.  Jakmile přetáhnu, je to celkem problém, protože barva velice rychle zasychá a jde poměrně špatně odlíčit. Linku lze namalovat jedním souvislým tahem, ale bude nutné ji opravit, protože dostatečně nekryje a na víčku budou prázdná nevyplněná místečka. S aplikací se člověk tedy trochu potrápí. Mně například běžně trvá linku namalovat tak 50 vteřin, ale než namaluji linku s těmito tekutými linkami, trvá mi to trojnásobek běžné doby.


Tekuté linky z edice Beach cruisers od Essence jsou TOP! Miluji je. Což dokazuje i fakt, že je mám do zásoby raději 2x. Barevné tekuté linky jsou celkem rarita a tahle barvička je opravdu unikátní. Linky v sobě mají lehký shimmer, který je na víčku viditelný (což se mi líbí). Jsou barevně hravé a svěží. Hrot je úzký, delší a měkký. Krásně se s ním pracuje a dobře se s ním malují i opravdu uzounké linky. Barva zasychá poměrně rychle a rovnoměrně. Většinou nanáším 2 vrstvy, aby vynikl právě ten lesk, který v sobě skrývají. S linkami jsem naprosto spokojená. Za těch pár korun, kolik mě stály, si nemám vůbec na co stěžovat. Nejen že jsou krásně pigmentované, ale vydrží na víčku celý den. Oba palce zvedám nahoru.


Jako poslední tu mám to větší zlo, ze dvou černých tekutých linek, které vlastním. Možná jsem byla při ceně 39,- korun naivní, když jsem si myslela, že by mě tyhle linky od E.l.f. mohly překvapit. Předem upozorňuji, že produkt se dá sehnat pouze na oficiálním webu, nikoliv v drogerii. Na linky mám vesměs stejný názor, jako na ty Gabriella Salvete. Ovšem hrot těchto linek je přijatelnější. Je delší, užší a měkčí. Ale samotný produkt, tedy ta černá barva je příšerná. Pigmentace je tak 50% a i při opakovaném nanesení na víčko, černá nikdy nebude skutečně černá. Linky zanechávají stopy, obtiskávají se na víčku a dlouho schnou. Vydrž je také minimální. Takže určitě nedoporučuji.




Tak to by bylo k dnešnímu recenzovacímu článku vše. Článek je o něco delší, než obvykle, a tak doufám, že vás nenudil a byl pro vás zajímavý. Pokud bych měla vše shrnout, tak jsou mými favority gelové linky Rimmel a automatické tužky Essence. Jsou to produkty, ke kterým se vracím a do budoucna budu vracet.

Určitě mi dejte do komentářů vědět, jaké tužky preferujete vy, protože to by mě zajímalo ze všeho nejvíce. :)
1) Kajalové (ořezávací)
2) Automatické (vysouvací)
3) Tekuté linky
4) Gelové linky

V úvodu jsem se zmínila o menším překvapení. Rozhodla jsem se, že do probíhající giveaway přidám ještě pár drobností, takže pokud jste se ještě nezúčastnily, pak se rozhodně přihlašte ZDE. Také jsem svůj blog zaregistrovala na facebooku. Budu moc ráda, když dáte stránce To se mi líbí a stanete se pravidelnými čtenáři. :) Odkaz na fcb najdete v pravém menu pod pravidelnými čtenáři blogu.
Krásný den,
V.


17 komentářů:

  1. máš pěknou sbírku :-) BArvičkou mě nejvíce zaujala essence 20 Scream green

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/me-elfi-zlaticko.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou mám kupodivu největší trápení, protože pigmentace se projeví až po několikátém navrstvení. :/

      Vymazat
  2. Krásná sbíírka :) Já teda tužky moc nepoužívám jedině na waterline protože linky na horním víčku mi upřímně moc nejdou :D :( ...

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já je používám, aby mi opticky zahustily řasy :)

      Vymazat
  3. Ja osobne preferujem najviac asi gelové linky. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě :) co jsem je vyzkoušela, považuju je za nejlepší volbu.

      Vymazat
  4. tak ty ich teda máš veľa! :) ja mám len čiernu a šedú, a preferujem buď v pere alebo gélovú :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám nejradši gelové linky od Dermacolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem nikdy nezkoušela, ale slýchám o nich čím dál více :) asi je zkusím.

      Vymazat
  6. Gelove linky Rimmel si planuji poridit a ty automaticke tuzky od Essence taky vypadaji moc dobre :-) Ja aktulne pouzivam od Essence fixu na linky a jsem s ni docela spokojena :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš poriadnu zbierku :O Ja mám len čiernu a ani tú nepoužívam :D
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  8. Popravdě mě nezaujala ani jedna tužka. Od té doby, co jsem objevila tekuté linky od Dermacolu, je pro mě těžké najít nějakou jinou tužku, která by mi vyhovovala tolik, jako právě ta od DC. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, musím potvrdit :) tu Jumbo od tebe miluji :) a o tekutých linkách stále přemýšlím... Co, přemýšlím. Letim do drogerie - byly mi doporučene ty od essence, prý jsou skvěle :) říkala liška :D Kata blond ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káč, tak zkus ty Dermacol. Holky viz. příspěvky výše je chválí. :)

      Vymazat
  10. Ja som skúšala gélové linky od Essence, boli skvelé, len som si pre aplikáciu musela kúpiť osobitný štetec. Teraz používam hlavne tekuté s pevným hrotom a konečne sa aj ja môžem zaradiť medzi tie šťastné slečny, ktoré si linky dokážu nakresliť, tie štetčekové zatiaľ obchádzam. Celkom mi sedeli linky Alverde, tie boli skôr na také hrubšie linky a nedávno som si ich chcela kúpiť zase, ale nemali, tak som siahla po She a tie sú asi ešte lepšie, dajú sa s nimi kresliť linky precíznejšie, aj tenké aj hrubé.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika