Avon magic effects - Mineral crush

Krásný den, milé čtenářky.

Doufám, že si užíváte prázdnin i pěkného počasí. :) Já nejsem žádný sluníčkomil, a tak raději tyhle parné dny přežívám uvnitř. Dnes jsem si dopřála relax v podobě nové manikůry a pedikůry, a při této příležitosti jsem sáhla po nových lacích od Avonu, které mi nedávno dorazily domů.
Pokud mě sledujete delší dobu, tak víte že laky od Avonu mám velice ráda. :) Bohužel jsem nedávno byla na bowlingu a o své drápky přišla. Své kratší nehty nejraději lakuji nejrůznějšími laky s efekty, zejména pískovým nebo minerálními.
Dnes jsem si vybrala Magic effects - Mineral crush v odstínu Topaz. Barvička je nádherná, o tom žádná. Není sice vyloženě letní, ale přesto jsem si ji v těchto dnech velmi oblíbila. Mineral crush mám hned v několika odstínech, a tak se můžete v průběhu léta těšit na další články o těchto lacích - stojí totiž vážně za to. :)
Když se řekne lak s efektem, vybavím si značku Gabriella Salvete, která pro mě byla několik let značkou číslo jedna. Během tohoto roku jsem měla možnost vyzkoušet cca 15 různých laků od Avonu, a díky tomu jsem Gabriellu musela odsunout až na druhé místo. Obě značky nabízejí mnoho různých řad - suger, star, mineral crus, fringe atd. Obě značky jsou si dost podobné (cenově, barevnou škálou, množstvím, štětečky), ale mně osobně Avon vydrží na nehtech déle.
Navíc tenhle fešák schne na nehtech směšně krátkou dobu. Než si dolakuji jednu ruku, už mám nehtíky suché a můžu lakovat ve druhé vrstvě. Tyhle efektní laky je lepší nanést ve dvou vrstvách, protože jedna vrstva dostatečně nekryje a ve dvou je intenzita barvy vyšší. Lak ve dvou vrstvách uschne přibližně do dvou minut. Paráda! :)
Výdrž laku je výborná a můžu to říct jak o této řadě, tak o jiných. Bez podkladového, nebo vrchního laku mi vydrží na nehtech bez odloupnutí, nebo poškození přibližně 8 dnů. Samozřejmě, že u efektních laků se top coat nepoužívá (u minerálního to ani nejde, povrch je hrubý), ale pro srovnání s top coatem je ta výdrž pak přibližně o 3 dny delší.

Tyhle krásné laky můžu určitě doporučit. Já na ně nedám dopustit, ale pokud vám Avon nesedl, určitě zkuste alespoň Gabriellu Salvete, která nabízí báječné řady laků s efekty. :)

Jaký lak máte na nehtech aktuálně vy? Líbí se vám odstín topaz? :)
Krásný den,
V.

7 komentářů:

  1. Barvička je krásná, na tvých nehtech vypadá opravdu úžasně :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. pekný lak :) ja mám teraz od Miss Sporty
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  3. Laku od Avonu mám ráda, mám jich doma celkem hodně, takže věřím, že i tyhle s efektem musí být super :)

    Květinová Voda Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si z Avonu objednala zase matujúci top coat, ktorý je tiež veľmi fajn, ale jeho nevýhodou sú trblietky. Takže z lesklého laku bez trblietok, spraví síce matný lak, ale už aj s istým shimmerom. Nevyzerá to zle, ale niekedy človek na trblietky nemá náladu :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný lak :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tento odstín jsem měla půjčený od kamarádky a je krásnej :) Třpytivý laky já můžu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika