Reviews - Catrice Concealers

Krásný den, milé čtenářky.

Dlouhou dobu jsem v drogeriích Rossmann sháněla Catrice Prime and Fine korektor, Bohužel pro mě byly vždy stojánky s nejsvětlejšími odstíny 010 a 020 vybrané. Nakonec se mi poštěstilo a konečně jsem si jeden ulovila. Překvapilo mě, že jsem nakonec neodcházela s nejsvětlejším odstínem, ale s druhým nejsvětlejším.
V dnešním článku bych vám ráda představila korektor Catrice Camouflage cream v odstínu 010 Ivory a Catrice Liquid camouflage high coverage v odstínu 020 Light beige.
Tyto korektory jsou velmi oblíbené, hodně opěvované a řadí se k jedním z nejprodávanějších produktů Catrice. Když jsem cca před 2 roky sháněla svůj první korektor, nejprve jsem sáhla po paletce korektorů Catrice a byla s ní spokojená. využila jsem jí tehdy kompletně celou. Při dalším nákupu už jsem sáhla pouze po Camouflage cream a udělala dobře.

CAMOUFLAGE CREAM (010 IVORY)
Korektor používám pouze na zakrytí kruhů pod očima, které mám hodně viditelné, jelikož mám oči poměrně zapadlé a navíc nosím brýle s tmavými obroučkami. Proto se snažím oblast pod očima zakrýt, ale zároveň projasnit.
Tento korektor jsem vybírala v nejsvětlejším možném odstínu a sedí mi po celý rok, jak v létě, tak i v zimě.

Konzistencí je poměrně hutný a tuhý - jako každý korektor ale povolí při kontaktu s teplem. Aplikace je snadná a rychlá, pracuje se s ním opravdu krásně. Já osobně nanáším korektor prsty, abych jej lépe zapracovala do pleti. Štětcem nanáším korektor opravdu zřídka.
Odstín 010 Ivory má lehce narůžovělý podtón a spíše nižší krytí, než kolega o kterém budu mluvit za okamžik. Kruhy pod očima mi však zakryje bez problémům a navíc mi krásně sedne v kombinaci s makeupem (aktuálně Rimmel Wake me up v odstínu 100 Ivory).
Oblast pod očima ale příliš neprosvětlí, pouze jí sjednotí. Nevadí, krycí schopnosti jsou důležitější. :)
Výdrž bez i se zapudrováním je celodenní. Pokud máte ale sušší pleť, stejně jako já, může se stát, že se vám po pár hodinách stáhne do vrásek a naopak je lehce zvýrazní. Já osobně před nanesením makeupu a korektoru používám hydratační krém na obličej a pak s tím problém nemám.
Jako jediné mínus vidím balení. Nevadí mi sahat do kalíšku prsty, ale vadí mi, že je kalíšek malý. Mám dlouhé nehty a nemám ráda, když se mi část produktu dostane za nehet. Navíc při dopotřebovávání se bude korektor špatně dostávat ven.

LIQUID CAMOUFLAGE HIGH COVERAGE (020 LIGHT BEIGE)
Tento korektor mám o stupeň radši, než kolegu Camouflage cream. Má totiž vlastnost navíc, kterou dokážu pořádně ocenit. Nejen, že má vyšší krytí, ale oblast pod očima mi rovněž prosvětlí. Hurá! Korektor snů za pár korun.

Konzistence produktu je o něco tekutější, díky čemuž se ještě lépe aplikuje. Navíc balení je praktičtější a s polštářkovým aplikátorem. Pro ty z vás, kteří nemáte rádi sahání do produktů a nanášení prsty, je ideálnější volbou, než kalíšek.
Mám odstín 020 Light beige, který je barvou podobnější odstínu mojí pleti. Navíc je kupodivu světlejší a studenější, než 010 Ivory, takže mi sedí o něco lépe.
Výdrž je opět celodenní a na rozdíl od Camouflage cremu se po pár hodinách neslívá do vrásek. Naopak, drží jako přibitý a nehne se. - navíc pleť nevysušuje a reaguje dobře i se sušší pletí

Pro mě je tenhle tekutý korektor lepší, než tuhý v kalíšku. Nejen, že aplikace je snadnější a rychlejší, ale i odstín je pro mě ideálnější. 

Krycí schopnosti obou jsou velmi dobré a vyšší. Pokud však hledáte korektor primárně určený na zakrytí nedokonalostí, vystačíte si s Camouflage cream. Pokud hledáte korektor na zakrytí nedokonalostí a prosvětlení očního okolí, pak je lepší volbou Liquid camouflage.
Oba však můžu jen a jen doporučit. Myslím, že z odstínů, které Catrice nabízí si vybere každý a za cenu do 100 Kč jde o produkty, které nemohou chybět v žádné kosmetické taštičce. Svými schopnostmi se totiž vyrovnávají korektorům řádově cenově vyšším. 

Pokud ještě korektor od Catrice nevlastníte, určitě se po nich v drogeriích Rossmann nebo Teta podívejte. :)
Také vás tyhle produkty uchvátily, nebo dáváte přednost jiným korektorům?
Určitě mi dejte v komentářích vědět, jaký je váš nejoblíbenější korektor.
NEZAPOMEŇTE SE TAKÉ ZÚČASTNIT 2. ADVENTNÍ GIVEAWAY, která probíhá na fcb.
Krásný den,
Veronica.

6 komentářů:

  1. Oba tyhle korektory me lakaji, tak snad uz si je brzy take poridim :) Aktualne pouzivam korektor Fit me od Maybelline a s tim jsem taky moc spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi vadí, když mám delší nehty a sáhnu do jakéhokoliv kelímkového balení, že se mi výrobek dostane za nehty. Korektor mám taky a jsem s ním velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som zatiaľ neskúsila ani jeden, ale už stráááášne dlho si ich plánujem kúpiť. Nechápem, že som to ešte nespravila :)
    Vianočná súťaž

    OdpovědětVymazat
  4. Ten tuhý v kalíšku mám, používám ho spíš na nedokonalosti, na oční okolí mi nevyhovuje ani trošku, mám pod očima velmi tenkou a citlivou kůži a jen tak něco mi nesedne, bohužel.
    Právě proto chci zkusit i ten tekutý, to by mohlo být to pravé. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja bych rada vyzkousela ten tekuty.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Ten tuhý camouflage mám taky, ale používám ho jen na nedokonalosti, protože mi přijde, že mi leze celkem do vrásek. Na kruhy pod očima používám korektor od Astoru. Tuhle novou tekutou verzi Camouflage jsem ještě nezkoušela, ale z tvého popisu vypadá vážně dobře! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika