Avon Magic effects - Liquid sequin v odstínu Dazzle

Krásný den, milé čtenářky.

Pokud mě sledujete delší dobu, tak víte že laky od Avonu mám velice ráda. :) Před nedávnou dobou mi dorazil nový balíček, ve kterém jsem našla dva laky z nejnovější řady Liquid sequin. 

Pro dnešní článek jsem si vybrala lak Magic effects - Liquid sequin v odstínu Dazzle. Barvička je nádherná a celkem neobvyklá. Kombinace tmavě fialové podkladové barvy a růžových, oranžových, zlatých a fialových třpytek je mou krevní skupinou. 
Tato nová řada je skvělá v tom, že je kombinací dvou laků v jednom. Při lakování nanášíte na nehet rovnou podkladovou barvu i třpytky. Není tedy nutné zvlášť lakovat barevným lakem, čekat na zaschnutí a pak přelakovat bezbarvým lakem s efektem. Za mě rozhodně dobrý nápad, který ušetří jeden krok a pár minut času.

Když se řekne lak s efektem, vybavím si značku Gabriella Salvete, která pro mě byla několik let značkou číslo jedna. Během tohoto roku jsem měla možnost vyzkoušet cca 15 různých laků od Avonu, a díky tomu jsem Gabriellu musela odsunout až na druhé místo. Obě značky nabízejí mnoho různých řad - suger, star, mineral crus, fringe, Liquid sequin atd. Obě značky jsou si dost podobné (cenově, barevnou škálou, množstvím, štětečky), ale mně osobně Avon vydrží na nehtech déle.

Navíc tenhle fešák schne na nehtech směšně krátkou dobu. Tyto efektní laky je lepší nanést ve dvou vrstvách, protože jedna vrstva dostatečně nekryje a ve dvou je intenzita barvy vyšší. Lak ve dvou vrstvách uschne přibližně do dvou minut. 

Výdrž laku je výborná a můžu to říct jak o této řadě, tak o jiných. Bez podkladového, nebo vrchního laku mi vydrží na nehtech bez odloupnutí, nebo poškození přibližně 5 dnů. Samozřejmě, že u efektních laků se top coat nepoužívá (u Liquid sequin to ani nejde, povrch je hrubý), ale pro srovnání s top coatem je ta výdrž pak přibližně o 3 dny delší. Jedinou nevýhodou této řady jsou pak třpytky, které v případě nerovného začištění na konci nehtu mohou opadat. Proto je lepší hned při lakování začistit hranu nehtu, aby se po zaschnutí žádné třpytky násilně neslouply.

Tyhle krásné laky můžu určitě doporučit. Já na ně nedám dopustit, ale pokud vám Avon nesedl, určitě zkuste alespoň Gabriellu Salvete, která nabízí jiné báječné řady laků s efekty. :)

Jak se vám odstín Dazzle líbí? Máte rády laky s podobným finishem, nebo upřednostňujete spíše jiné?
Přeji vám krásný den,
Veronica

3 komentáře:

  1. Lak je naozaj krásny, určite po ňom pozriem aj ja

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika