AVON Nutra Effects (Hydration daily cream) with SPF 15

Krásný den, milé čtenářky.

Dnes je venku krásné slunečné počasí a já jsem dostala chuť zrecenzovat vám jeden ze svých oblíbených produktů za poslední týdny. Ráda bych vám představila Avon Nutra Effects Hydration daily cream with active seed complex (SPF 15).

Před nedávnem přišel Avon na trh s revolučními pleťovými krémy Nutra Effects, které nabízí celkem v šesti různých řadách.
Žlutá - Radiance
Modrá - Hydration
Fialová - Ageless
Zelená - Balance
Červená - Ageless advanced
Doplňková - Čistící řada
Já jsem si objednala denní pleťový krém z řady modré, tedy hydratační. Hydratační řada obsahuje aktivní komplex s výtažky z chia semínek, které představují výborný zdroj Omega 3 a 6 mastných kyselin, antioxidantů a vitamínů. Výhodou chia semínek je výborné absorbování vody (až 12x), díky čemuž se prodlouží celková doba hydratace.
Hydratace za pomoci chia semínek by měla být celodenní, tedy 24 hodinová. Mimo jiného jsou aktivní sloky krému vhodné pro ochranu před venkovními teplotními vlivy a nepříznivými vlivy (chlad, vítr, slunce). Krém je určený pro všechny typy pleti, ale díky hydratačnímu složení je vhodný zejména pro sušší pleť. Navíc má SPF 15, což se zvláště přes léto hodí. :)

Krém má opravdu krásný a luxusní skleněný obal. Sklo působí čistě, jemně a luxusně. Obsah balení je 50ml.  Uzávěr krému (plastový) je klasicky šroubovací a pod víčkem je ještě menší ochranné plastové víčko, aby se krém při otočení obalu nepřelil. Hrdlo skrze které se do krému prstem dostáváte je v průměru menší, než skleněný spodek, a tak si myslím, že při dopotřebování krému bude trochu problém s jeho "dolováním" ven.
Jinak se mi design produktu velice líbí a nemám mu absolutně co vytknout.

Konzistence krému je poměrně hutná, lehce gelová a mastnější. Po namazání obličeje se krém sice poměrně rychle vstřebá do pleti, ale stále mám pocit, že i po hodině krém na obličeji lehce lepí. Na druhou stranu mám pak alespoň pocit, že je moje pleť dostatečně zhydratovaná i během dne.
Krém velice příjemně a jemně voní. Líbí se mi rovněž, že obsahuje ochranný faktor. Dle mého je na každodenní používání naprosto ideální pomocníkem. Já osobně krém používám jak ráno, tak i večer.

Po cca měsíčním používání jsem zaznamenala menší rozdíly před a po. Moje pleť je rozhodně hydratovanější a já nemám potřebu se mazat jiným krémem během dne, tak jako jsem to musela dělat předtím. Navíc se mi pokožka v okolí brady a pod nosem méně vysušuje a nevytváří se mi na těchto místech tak často suché šupinky. Krém se snáší velmi dobře i s makeupem. Rovněž na něj nemám žádné alergické, ani atopické reakce. Takže ho můžu určitě doporučit i atopikům.

ČTĚTE DÁLE: BENZOFENON - 3 neboli oxybenzon je chemická sloučenina, která se využívá jako syntetický UV filtr právě v různých krémech. Látka proniká do těla a chová se jako fotosenzibilátor, díky čemuž se při vystavení slunečnímu záření zvyšuje pravděpodobnost uvolnění volných radikálních látek. Pro lidi s citlivější pokožkou může být kombinace benzofenonu a slunečního záření nežádoucí. Může dojít k zarudnutí kůže, svědění nebo k vyvolání alergické reakci. Výrobce vše uvádí na zadní etiketě. Syntetické UV filtry se běžně do kosmetikých přípravků využívají a tento má ochranný UV faktor. Na internetu se strhla vlna diskuzí. Já osobně jsem s krémem problém neměla ani při vystavení se slunečnímu záření. Moje pleť je alergická, jsem atopik a mám fotosenzitivní pokožku. Přesto jsem žádné nežádoucí účinky nezaznamenala. Pokud krému nevěříte, raději jej otestujte na zápěstí nebo na krku předtím, než jej použijete na celý obličej.

Na jiných blozích jsem již stačila zaznamenat na řadu Nutra Effects různé ohlasy. Některé byly pozitivní, jiné lehce negativní. Nezkoušela jsem jinou řadu, než modrou (ale mamka zkouší žlutou) a zatím jsme obě spokojené. 
Tento pleťový krém stojí běžně 179,-, ale dá se sehnat v akcích v katalogu Avon i za 99,-. Obsah balení je 50ml. Já krém používám 2x denně téměř měsíc a stále jsem se nedostala ani na úroveň hrdla. Myslím, že mi vydrží poměrně dlouhou dobu.

Za sebe jej mohu tedy rozhodně doporučit. Jsem s výrobek spokojená. V další várce Avonu mám objednaný také noční krém s fialové řady, takže se výhledově můžete těšit na další recenzi produktů Nutra Effects.
Jaké jsou vaše zkušenosti s touto novou řadou pleťových krémů? Určitě mi dejte do komentářů vědět.
Krásný den,
Veronika.

9 komentářů:

  1. Mám matující krém, zatím jsem nevyzkoušela. Dost se obávám, že bude lepit, ale uvidím až vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna hledám nějaký dobrý krém, to prostuduji :)

    OdpovědětVymazat
  3. až na tu chemickou sloučeninu by to bylo fajn.. :) musím přiznat, že právě proto mě moc avon výrobky odrazují.. sice na některých je napsáno made in england, ale na další spoustě výrobků je napsáno made in poland, což ve mně vyvolává trochu skeptický pohled :(

    OdpovědětVymazat
  4. Na tyhle krémy jsem byla zvědavá ale bála jsem se sama je vyzkoušet :) Jsem tedy ráda, že jsi spokojená a taky si možná nějaký objednám :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  5. Krémy mám veľmi rada a ako vidím podľa tvojej recenzie ho i vyskúšam :)

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám tento hydratační a jsem s ním moc spokojená, se suchými šupinkami si u mě na nose sice úplně neporadí, ale jinak hydratuje moc hezky a skvěle sedí pod make-upem, proto ho používám hlavně ráno :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám tu druhou verzi hydratační lehčí a také můžu jen doporučit! :)

    OdpovědětVymazat
  8. s Avon kozmetikou som sa už dávno nestretla, ale krém vyzerá naozaj úžasne! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten krem mam asi dva tydny a az dneska jsem prozkoumala tu etiketu poradne a to upozorneni o obsahu benzonfenonu me dost vydesilo, protoze jinak jsem s kremem moc spokojena. Krasne voni, krasne s na nej na nasi make-up a ta ochrana pred UV taky potesi. Ale to, co jsem se ted o te sloucenine docetla plus napis MADE IN POLAND me trochu odrazuje od dalsiho pouzivani. Ovsem na plet pusobi bez problemu, zadna vyrazka, nic.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika