Maybelline - The Rocket volume express

Ahoj! :-)
Řasenku Maybelline The Rocket volume express jsem si pořídila ve výhodném balení se stíny Color tattoo 24HR. Obecně mám MB řasenky velice ráda. Již několik let patří mezi moje stálice Maybelline Volum express the colossal waterproof. Proto jsem tak z 85% očekávala, že spokojená budu i s the rocket volume.

Odstíny:The Rocket volume express waterproof, The Rocket volume express washable


Cena: samostatně do 200,-, v balení s Color tattoo za 149,-

Drogerie: Rossmann, DM, Teta drogerie


Složení: odstín black, kartáček je gumový s mikro štětinkami po celém svém povrchu. Konec kartáčku je zaoblený, mírně zúžený. Osobně mám radši kartáčky, které jsou zúžené více, aby se lépe dostaly do vnitřní i vnější části oka. 

Aplikace: krásně drží a stačí nanést v jedné max. dvou vrstvách. Nelepí řasy k sobě, a trochu je i prodlouží. Mé řasy jsou samy o sobě dlouhé, proto nepozoruji takový rozdíl, ale co výrobce slibuje, to víceméně splní. Řasenka je dobře pigmentovaná.

Odlíčení: trochu snahy to chtít bude. Řasenka není voděodolná ale drží velice dobře. Výrobce píše, že stačí smýt za použití mýdla a vody. To rozhodně stačit nebude - kvalitní odličovač to jistí.


Závěrem: objem řas není 8x hustější ale viditelný ano. Řasy jsou oddělené, nedrolí se a nelepí se k sobě. Kartáček mi příliš nevyhovuje ale aplikace s ním je snadná + kartáček má pevný základ. Rozhodně se mi líbí design výrobku. 

Maybelline The rocket volume express dávám 3 pusinky




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika