Hand beauty care od Yves Rocher

Ahoj! :-)
Bez čeho nemůžu existovat? Rozhodně bez krémů na ruce. Mám poměrně suchou ale hlavně citlivou pokožku, a tak mi trvalo docela dlouhou dobu, než jsem objevila krém, který by hydratoval a zároveň byl šetrný. Nakonec jsem takový objevila kde jinde, než u YR.
Výrobce slibuje, že tento krém je hydratační a chrání pokožku před nepříznivými vlivy prostředí. A já rozhodně souhlasím. Kamkoliv jdu, vždy ho beru sebou, a proto mám krémy dva, abych mohla mít jeden vždy v kabelce a druhý doma.


Složení: bio arnika, olej z kopry, olej z řepky olejky, 100% rostlinný glycerin, vosk z karnauby
 bez parabenů & dermatologicky testován
Objem: 75 ml
Cena: 99,-

Jak je vidět na fotce, konzistence krému je poměrně hutná. Krém se nemastí, opravdu rychle se vstřebá a velice příjemně vonní (tedy jak komu, někomu může naopak vadit). Rozhodně špičkově hydratuje a chrání pokožku. I když je balení menší, pouze 75 ml, tak vydrží velice dlouho - stačí aplikovat špetku krému. Při denním používání mi vydržel cca. 3 měsíce

Pokud tedy hledáte vhodný hydratační krém na ruce a vaše pokožka je citlivější a suší, pak doporučuji právě tento. :-)

Tomuto krému dávám 5 pusinek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika