NOTD - Gabriella Salvete Stars Enamel

Ahoj! :-)
Dneska tu pro vás mám NOTD - GS Stars Enamel, o kterém jsem se včera zmiňovala v článku Na skok v obchodech.
Na konec jsem vážně neodolala a musela ho hned vyzkoušet, a tak jsem sáhla po odlakovači a Colorama 749 šla dolů.
Koupila jsem si odstín Azzurro 08, který se mi líbil rozhodně nejvíc. Nádherná světle modrá barvička s fialovým nádechem a stříbrnými třpytkami. 
 Nejsem z těch co si koupí celou kolekci, protože jsou nadšení všemi barvami. Z kolekce Enamel se mi líbí pouze 3 odstíny, a tak se nejspíš pro ty zbylé dva v blízké době vrátím.
Jak už jsem zmiňovala ve včerejším článku, nemám ráda glitry a třpytky - jsem zastáncem spíše matných laků. Každopádně Stars vypadají prostě hvězdně a stylově. :-)


Můj největší problém je, že se tak 30x za den přistihnu při tom, že kontroluji, jestli se mi lak náhodou nedrolí, třpytky neopadávají apod. - nejsem na hrubý, drsný povrch prostě zvyklá :D...
Nehty mám nalakované ve dvou vrstvách, přitom už při první vrstvě byly barva/třpytky rovnoměrně nanesené. Při dvou vrstvách je intenzita vyšší a barva intenzivnější. Lak i poměrně rychle zasychá - no..schne opravdu rychle, až mě to překvapilo.
Jediný problém bude rozhodně s odlakováním - zkusila jsem shodit lak z palce a šlo to dost ztuha.
Každopádně první zatěžkávací zkoušku (velký úklid) lak přežil, a to bez úhony - žádné oloupané konce nehtů, či spadané třpytky. :-)


I když jsem původně byla z 90% procent skeptická a vůbec jsem si GS Stars nechtěla pořizovat, jsem  nakonec ráda, že jsem do něj šla. Moc se mi líbí - kolikrát denně se přistihnu, že sleduji jak se mi nehty krásně třpytí. :D Ještě si tak zvyknout na hrubý povrch nehtů a byla bych ochotná dát skoro 100% spokojenosti.
Každopádně poměr množství / cena laku je odpovídající jeho kvalitě. Takže oba palce zvedám nahoru.

Závěrem malé info...
K dostání: kupovala jsem v Teta drogerie
Balení: 11 ml
Cena: 89,90,-

Oba palce zvedám a Gabriella Salvete Stars Enamel Azzurro dávám 5 pusinek 

Jestli jste i vy podlehli mánii laků Stars, dejte do komentářů vědět jaké máte odstíny a jak jste s nimi spokojené. :-)
Krásný den!

4 komentáře:

  1. Gee, nedá mi to, abych tě neopravila. U nás mají v Krupský v Rossmanu GS. Tam jsem si ho chtěla koupit původně, někdy v dubnu, ale byl vyprodaný. A předevčírem jsem je tam také viděla - ukazovala jsem je Lidu :D ;) Jinak vypadá vážně krásně, ty pokušitelko! :D Jo a dolu nejde..možná by to chtělo alobalovou metodu, ale já si ho sloupala sama na grilování :D ACh... hřích no :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, to bude tím, že do Rossmanna nechodím. :-)
    Je fakt krásný ale jen na občasný nošení...
    Dolů mi jde odlakovačem ale chce to pevný nervy. A když už mluvíš o alobalový metodě, tak jsem si s ní před chvílí dělala pedi.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si to taky oloupala, ale vydržel sakra dlouho, asi 10 dní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni :-) to je dlouhá doba (takhe dlouho mi snad žádnej lak nevydržel nikdy).
      Já mám pocit, že mám asi nějakej kvalitní čínskej odlakovač, protože rozpustí uplně všechno, i když je bez acetonu. :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika