E.l.f. Geo 96 shadows palette & swatches

Krásný den, milé čtenářky.
Dnes jsem si pro vás připravila slibovaný článek, který bude celý o paletce Geo 96 od e.l.f. cosmetics.
Rozhodla jsem se, že článek pojmu formou recenze spolu s ukázkami jednotlivých stínů. K sepsání článku jsem se chystala poměrně dlouhou dobu, ale k vyfocení swatchů nebylo venku ideální počasí. Ani dnešní fotky nejsou 100%, ale bohužel nedisponuji takovou technikou, aby byly fotky dokonale přesné. Doufám, že to nebude ničemu vadit a na paletku si utvoříte vlastní názor.
Můj názor na paletku 96 stínů je velice kladný a pozitivní.

Na úvod bych uvedla pár informací. Paletka je tvořena dohromady 96 jednotlivými stíny, které jsou dále rozdělené do celkem 16 menších paletek, z nichž je každá tvořena celkem 6 stíny. Oněch 6 stínů je rozděleno většinou v poměru 2 matné, 4 třpytivé. Většina stínů je rozvržena skvěle a barvy k sobě velice pěkně pasují a dají se kombinovat v různém poměru mezi sebou. Dokážu si představit, že bych z paletky "vyloupla" pouze určitých 6 stínů a vzala si je sebou např. na dovolenou.

Stejně tak je většina stínů opravdu krásně a sytě pigmentovaných. Pigmentace jsem se před objednáním bála ze všeho nejvíc, ale musím říci, že se moje obavy zcela rozplynuly. Paletka je tvořena jak matnými stíny, tak třpytivými stíny. Některé mají sušší a prášivější konzistenci, jiné jsou nádherně krémové, až máslové. Samozřejmě, že matné stíny lehce práší a jejich pigmentace je slabší, než u krémových kolegyň, ale ono těch matných v paletce zase tolik není. Navíc všechny stíny se dají použít i na mokro, což jsem zkoušela a musím říct, že pak to dokáží všechny barvičky rozbalit na 100%. 
Z celé paletky se mi nejvíce líbí nude odstíny a odstíny hnědé & zlaté. Vím, že tyto stíny využiji prakticky každý den, a proto jsem ráda, že právě tato škála barev je v paletce tou nejlepší. Dále mě velice překvapily odstíny v modrých tónech, které jsou také velice krásně pigmentované. Bohužel bílá a oranžová, jsou pigmentované z celé paletky nejméně.

Výdrž stínů je u všech stejná. Nemám pocit, že by některý vydržel méně, než jeho kolega. Výdrž bez báze pod oční stíny je pro mě dostačující, protože vydrží celý den ve škole i v práci, aniž by se obtiskávaly, slily, nebo ztratily pigmentaci. S bází pod oční stíny je výdrž i intenzita pigmentace samozřejmě silnější. Za mě vede použití stínů na mokro, takže mohu doporučit. :)

Paletka v celé své kráse.
JEDNOTLIVÉ SWATCHE








První mini paletka, která má nižší pigmentaci, než ostatní.



Druhá a poslední mini paletka, která má nižší pigmentaci.






Pokud bych měla objektivně hodnotit paletku jako celek, dala bych jí tak 89%. Přeci jen, některé stíny jsou slabší, než jiné a tak by nebylo fér, brát to všechno jedním vrzem. Rozhodně mohu paletku doporučit. Pokud již delší dobu pokukujete po větší paletce s bohatou škálou pestrých odstínů, pak si myslím, že Geo paletky od e.l.f. jsou správou volbou
Cena paletky je opravdu směšná, stojí pouhých 275,-. Za málo peněz, hodně muziky. :)

JARNÍ LÍČENÍ S PALETKOU => zde
E-SHOP => zde

Jak se vám tato paletka líbí? Uvažovaly jste o ní, nebo ji už máte doma? Určitě mi dejte v komentářích vědět, jak se vám líbí, či nelíbí.

Krásný den,
V.

9 komentářů:

  1. Paletka vypada dobre, moc se mi libi kombinace barev v te 6. mini paletce (pocitano podle fotek tvych swatchu) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jen škoda, že nejde paletka rozebrat :D přesně tahle kombinace se mi také líbí.

      Vymazat
  2. Parádní zpracování článku :) Krásné barvy

    OdpovědětVymazat
  3. Už som ti to raz písala myslím, ale mňa táto paletka hlavne zaujala tým rozložením, že to nie sú len klasicky tiene naskladané vedľa seba. Možno je to aj výhoda, že tie výrazné tiene, ktoré sa nevyužívajú až tak často majú menšiu gramáž myslím. Inak odtiene sú veľmi pekné, aj pigmentácia vyzerá dobre.
    Ja by som však toľko odtieňov nevyužila, ale pre teba, keď ťa kozmetika veľmi baví, tak ideál :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ji, a nezklamala :3
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika