Kiko Make Up Milano - Velvet mat satin lipstick

Krásný den, milé čtenářky.

Když jsem se dnes ráno nemohla rozhodnout po které rtěnce sáhnu, sáhla jsem nakonec opět po té své nejmilejší a nejoblíbenější..rázem mě napadlo, proč si tenhle můj zlaťoušek ještě stále nevysloužil svou samostatnou recenzi na blogu. Chyba, chyba...a proto jsem hned po příchodu domů recenzi sepsala a produkt nafotila. :)
Dnešní recenze tedy bude o Kiko Velvet mat lipstick v odstínu 613 Pink carnation. Kiko v této řadě Velvet mat satin nabízí celkem 15 nádherných odstínů. Já měla vysněný 613, protože jsem jej viděla u Getthelouk a řekla jsem si, že tahle barvička je tak univerzální, že musí slušet prostě každému. A tak jsem si v hlavě zafixovala číslo, název odstínu a jela pro ní do Německa. Bohužel Německo je nejbližší stát, kde se Kiko Make Up Milano dá sehnat.

Rtěnka je zabalená v papírové krabičce, což je pro Kiko typické. Všechny produkty Kiko jsou vždy ještě zabaleny v černých krabičkách. Samotný obal rtěnky je poměrně netypický (vycvakávací + výsuvný) - pouzdro je zlaté a lesklé (nezanechávají se na něm otisky rukou). Lesklý zlatý design považuji za plus, protože vypadá opravdu velice luxusně a exkluzivně. Na rtěnce i na obalu je vyraženo logo Kiko. Bohužel asi po roce jsem si obal poškodila (poškrábala), což mě mrzelo, ale dalo se to čekat.

Odstín 613 je opravdu zvláštní. Na první pohled jde o krásnou zastřenou nude barvičku s kapkou růžového podtónu. Barva působí studeně, což se mi líbilo do doby, než jsem se na rtěnku podívala na světle. Na světle totiž působí dost tmavě, sytě a barva se mění spíš v tmavou nude (až hnědou). Odstín se jmenuje Pink carnation a růžový opravdu je, ale až na rtech. Do té doby je spíš jako chameleon - to co vyzkoušíte na ruce, nikdy na rtech mít nebudete. Odstín je však nádherný! :-)

Konzistence rtěnky je hodně krémová. Jde o hydratační, matnou rtěnku, která má v sobě např. kolagen nebo sirtuin a kyselinu hyaluronovou. Tedy látky, které napomáhají udržet rty plné, vlhké, vypnuté a zdravé. Díky krémové konzistenci se rtěnka krásně nanáší a pro získání odpovídající intenzity barvy, stačí nanést ve dvou vrstvách.
Bohužel je třeba nosit ji všude sebou, protože po několika hodinách (u mě po 3h) se barva vytrácí a zůstávají pouze kontury - takže vytáhnout z kabelky a nanést znovu. :) Ty tři hodinky jsou odpovídající doba výdrže, kdy se nemusíte bát jíst ani pít - mně bez opětovného použití na rtech déle nevydržela. Ovšem tento odstín je na mých rtech jako barva mých rtů, ale lepší - takže konturky po těch 3h nejsou tak vidět, jako kdybych měla např. rtěnku rudou.

Musím dodat, že rtěnka moc příjemně vonní. Vonní nejen uzavřená v obale, ale vonní i na rtech. Nedokážu vůni s ničím srovnat, ale jsem za ni rozhodně ráda. :)

Úplným závěrem nezbývá nic jiného, než zvednout oba palce nahoru a říct: jsem maximálně spokojená! :)
Byla jsem nadšená širokým výběrem odstínů (perfektní výběr pro každou příležitost) a jsem spokojená s tím, co jsem si vybrala. Líbí se mi, že jde o matnou rtěnku s matným finishem, která krásně hydratuje, vonní a poměrně dlouhou dobu vydrží - přesně ta mi ve sbírce chyběla. Navíc jsem si vybrala odstín, který využiji každý den, a který mi sedí tak dokonale, že by byl hřích nemít ho ve sbírce.

Rtěnka mě stála 6,90 euro, což je cca 200,-. To je částka, která je pro mě za rtěnku trochu víc, než běžně dávám. Ale tak jsem po ní toužila, že jsem ji prostě musela mít. 
Pokud by vás zajímala recenze rtěnky z jiné řady, než je Velvet mat pak klikněte ZDE.

Znáte rtěnky Kiko Make Up Milano? Jaké jsou vaše zkušenosti s touto značkou? :)
Krásný den,
V.

9 komentářů:

  1. Kiko miluju, mám stíny, laky atd, rtěnku jsou kupovala mamce a ta si ji pochvaluje, i výdrž má docela dlouhou. Nevím, která je to řada ale.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Kika nic nemám.. ale chtěla bych zkusit určitě stíny :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  3. Značku poznám, ale ještě jsem výrobky od nich nezkoušela. Rtěnky vypadají dokonale. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Ak mám byť úprimná, o tejto značke som síce počula, no neskúšala som.
    Farba rúžu je nádherná, naozaj ma oslovila. Cena je taktiež celkom prijateľná. Odtieň 613 je naozaj krásny a asi si ho i obstarám.
    Dik za tip.

    To NAJ pre baby TU :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto značku vůbec neznám, ale balení i barva rtěnky vypadá super, výdrž také. Ta cena je poněkud vyšší než obvyklá cenu za jakou rtěnky kupuju já, ale nijak strašná. :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. O značke som ešte nepočula, ale hneď na prvý pohľad ma zaujal ten krásny obal. Odtieň je veľmi pekný a vôňa je určite tiež super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je krásná, jen škoda, že se dá sehnat nejblíže v tom Německu :(

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně zajímavý obal rtěnky :) A pěkná barva

    OdpovědětVymazat
  9. S touhle značkou ještě žádné zkušenosti nemám, ale už jsem o ní několik recenzí četla a tahle rtěnka vypadá moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika