V pastelových barvách. Státnice a lakování s Essence.

Krásný den, milé čtenářky.

Určitě jste zaznamenali, že se v posledních dnech na blogu toho příliš neudálo...má to jednoduchý důvod. Tento týden ve středu jsem měla Státní závěrečnou zkoušku, kterou jsem absolvovala bez problémů a s úspěchem. Tudíž se mohu pochlubit titulem Bc. Jupí! :) Se studiem nekončím, od září mě čeká navazující studium + další nový obor. Ano, jsem blázen. Budu studovat dva obory. :)
Na SZZ jsem si kupovala nové šaty, boty a kabelku, abych se namotivovala. Šaty jsou v pastelových barvách modré, žluté + bílé a tmavě modré. Převládá však žlutá barvička, a tak jsem sháněla lak na nehty, který by mi k nim krásně ladil. Kdo mě čte delší dobu ví, že lakování miluji. :)
Nakonec jsem se vrátila ke stojanu Essence a prohlédla si nové gelové laky, mezi nimiž mě zaujal odstín č. 38 Love is in the air. Jak vidíte na fotkách, barva je naprosto perfektní a krásná! Nejsem sice příznivce pastelových laků, ani žluté barvy, ale tento jsem si zamilovala.
Lak má perfektní krytí v jedné jediné vrstvě. Lakovala jsem ve dvou vrstvách a výsledek byl prakticky stejný. Krytí je opravdu nadprůměrné.
Lak schne rovnoměrně a poměrně rychle (cca do 1,5 minuty). Gelový finish je viditelný i bez použití top coatu. Samozřejmě, že s použitím top coatu bude finish "lesklejší", a proto jsem ho použila i já.
Chcete znát tajemství této řady?...Výdrž je naprostá pecka! Z této řady už mám odstín č. 36 Dare it nude a určitě nezůstane jen u těchto dvou. Tyto laky se Essence povedly tak, že bych si nejraději domů odnesla celou jejich řadu. Určitě na ně mrkněte v drogeriích. :)
Závěrem ještě něco málo k šatům, které jsem si na SZZ pořídila. Jsou z nové kolekce F&F a stály mě cca 1000,-. Bohužel jsem si neschovala účtenku a nepamatuji si přesnou cenu. Původně jsem si chtěla odnést jiné, ale u těchto mě zaujal vzor, který mi velice připomíná lavírovanou kresbu. Spolu s květinovým vzorem je to krásná kombinace na léto. Šaty jsou delší, než jsem zvyklá (pod kolena), ale vzhledem k tomu, že nejsem žádný prcek, tak mi délka nevadí. Materiál je velice příjemný a detail mašle, která se dá zavázat vpředu i vzadu se mi také líbí. :)

Teď už si musím sehnat jen šaty na promoci, aby odpovídaly předepsanému dresscodu (opět vsadím na Orsay nebo F&F). Máte také rády tyto obchody, nebo šaty sháníte v jiných? 

To by bylo k dnešnímu článku vše. :) Mohu vám však prozradit, že mi dorazila nová objednávka z Avonu, porovnávala jsem kosmetiku Rival de Young a Loop a v neposlední řadě zavítala do Douglasu a Sephory. Takže v červnu se máte určitě na co těšit. :) 

Doufám, že si užíváte sluníčka a pohodové nálady. :)
Krásný den,
V. 


5 komentářů:

  1. Gratuluju k Bc. :) A šaty jsou pěkný

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam lak v odstinu cervenem a me teda vydrzel dva nebo 3 dny, ale to je pro me fakt malo. Ale dam mu jeste sanci.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šatičky jsou nádherný a ten lak je pro ně jako stvořený :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-bronzova.html

    OdpovědětVymazat
  4. Lak i šaty jsou nádherné. Gratuluji k titulu Bc. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k titulu! :) Barvička laku je opravdu krásná a to taky moc žlutou nemusím :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika