NOTD: Gabriella Salvete Enamel with hardener 123

Ahoj! :-)
Tak je tu pátek a s ním i nový NOTD. Dneska jsem se rozhodovala mezi laky od Gabrielly Salvete, a to těmi, které jsem si na začátku týdne kupovala. Nakonec jsem sáhla po Enamel with hardener v odstínu 123, který má úžasnou bronzovou barvičku. :)


Lak je to opravdu nádherný. V lahvičce vypadá barva spíše hnědě ale na světle se z ní vyklube krásná bronz. Lak je potřeba nanést ve dvou vrstvách, protože jedna vrstva dostatečně nekryje. V úterý jsem zkoušela lakovat na podkladovou bílou barvu, a i to vypadalo moc pěkně. :)
GS laky mám obecně hrozně ráda, přestože nejsem nadšenec do lesklých a blyštivých laků.
Jsem z něj opravdu nadšená...na sluníčku hází krásné třpytivé odlesky, a to se mi vážně líbí - bronzová barvička má v sobě lehce stříbrný shimmer.
Takže už se těším, až po víkendu zkusím odstín 144, který je neuvěřitelně studený a krásný. :)

Vtipná story na závěr. Hned co jsem si laky přinesla domů, tak jsem si na ně vylila odlakovač a podařilo se mi smazat potisk na přední straně lahvičky, což je viditelné i na fotce. :D
Cena: 79,90,-
Obsah: 11 ml

Líbí se vám tento odstín? 
Přeji pěkný den. :)



4 komentáře:

  1. nádherná barvička :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odstín je moc hezký, a to je co říct, protože normálně nemám bronzovou na nehtech moc v lásce... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika