NOTD: Gabriella Salvete Enamel with hardener 144

Olá, slečny :-)
Tak je tu opět víkend a s ním i nový NOTD. Dneska jsem se rozhodovala mezi laky od Gabrielly Salvete. Volba to byla poměrně těžká, ale nakonec jsem sáhla po Enamel with hardener v odstínu č. 144, který má úžasnou ledově modrou barvičku. Tento lak jsem ještě nezkoušela a tak měl dnes svojí velkou premiéru. :)

Lak je to opravdu nádherný. V lahvičce vypadá barva přesně tak, jak vypadá po lakování na nehtech. Je to krásná, studená modř, která se bude hodit spíše pro zimní a studené typy - což byl přesně důvod, proč jsem si ho pořídila. Na léto není zrovna nejvhodnější ale nemohla jsem mu prostě odolat.

Lak je potřeba nanést ve dvou vrstvách, protože jedna vrstva dostatečně nekryje. Zkoušela jsem lakovat i na podkladovou bílou barvu, a i to vypadalo moc pěkně. :) 

Lak ztvrdne a uschne poměrně rychle - rovnoměrně, bez tvorby bublinek a jiných nerovností. Vyhovuje mi i štěteček, ostatně ty mi vyhovují u všech laků Gabriella Salvete.


GS laky mám obecně hrozně ráda a z tohoto jsem opravdu nadšená...navíc na sluníčku se krásně leskne (i když méně než jiné laky, je více matnější), a tak celé hodiny zírám na nehty a achichám jak je krásný. Barvička má v sobě lehce stříbrný shimmer, což jen podtrhuje barevný (studený) podtón celého laku. :)

Za sebe zvedám všech 10 prstů nahoru. Jsem spokojená. Přesně takový odstín mi chyběl a nakonec jsem ho našla právě v odstínu 144 Gabriella Salvete. 
Takže pokud jste stejně jako já milovníky studených barviček, pak se po něm v drogeriích určitě podívejte. :)

Balení: 11 ml
Cena: 79,90,-

Přeji vám krásný večer. :)

2 komentáře:

  1. krasna barvicka, vazne nadherna :) skoda, ze by mi neslusela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ho nezkusíš, tak nezjistíš jestli by ti slušela nebo ne :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika