NOTD: Manhattan Quick dry 60 seconds

Olá slečny. :)
Dnes tu mám pro vás lakovací post, a to s novými laky Manhattan, které jsem si nedávno přivezla z Německa. Pro dnešní NOTD jsem si vybrala odstín 44S z kolekce Quick dry 60 seconds, který je šťavnatě červený - a přesně takovou červenou mám nejraději.

















Barvička je to opravdu nádherná, takže už teď mám tušení, že se z tohoto laku stane můj oblíbenec.
Celkem je v kolekci Quick dry 15 krásných odstínů a z toho jsem si 3 pořídila - ale o těch dalších až zase jindy. :)
Jak název kolekce vypovídá, jde o laky, které jsou rychleschnoucí a měly by zaschnout už po jedné minutě. S tím souhlasím, tak nějak podvědomě jsem se dívala na telefon a za minutku a kousek jsem zkoušela, jestli je nehet suchý a lak ztvrdlý - a světě div se, opravdu ano. :)
Co se mi dále líbí, je krytí. Stačí nanést v jedné vrstvě a intenzita barvy je dostatečná, aniž by prosvítalo bříško nehtu. Jde o vysoce lesklý lak, který v sobě ale nemá žádný shimmer.
Lak se nedrolí, necuckuje a nedělá ani jinou neplechu. Vyhovuje mi i štěteček, který je tak akorát a dobře se s ním maluje. Co se mi rozhodně líbí, je tvar lahvičky a uzávěru, který je z lehkého plastu a tudíž se dobře drží.
Nevím, jestli je to pouze můj subjektivní pocit, ale řekla bych že není ani tolik cítit chemií jako jiné laky  - to považuji rozhodně za plus. :)





Na závěr jsem dozdobila kytičkami a hned jsou nehty veselejší :)











































Suma sumárum jsem opravdu maximálně spokojená. Oba palce bych bez váhání zvedla nahoru. :)
Široká škála barev na výběr. Rychleschnoucí, dobře kryje a necuckuje, netvoří bublinky. Prostě paráda...takže pokud se vám do rukou dostanou tyhle laky, pak po nich určitě sáhněte.

Na závěr bych mohla ještě dodat, že jsem v sobotu testovala všechny laky co jsem si v Německu koupila a teprve dnes jsem je odlakovala. Žádný nebyl oloupaný, oprýskaný nebo jinak poškozený. Takže výdrž rozhodně mají! :)

Krásný den. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Mějte krásný den. :-)
Veronika